Wenst u uw fiets afgemonteerd met de gloednieuwe, gepatenteerde, fully integrated cockpit. Dankzij dit nieuw systeem kan de stuurpen makkelijk vervangen worden, zonder de gehele fiets te moeten afmonteren!
Op zoek naar extra aerodynamica? Opteer voor de Aero-X, het gloednieuwe aerodynamische stuur voor een supplement van €299.
Contacteer ons voor meer info.
Dat kan! Hoe werkt het? Wij monteren uw fiets af, verlengen de kabels, vervangen de vork en lakken deze volgens uw design. Nadat de fiets terug gemonteerd is, kan u uw aeromonster ophalen. En dit alles voor €568.
Contacteer ons voor meer info.
Groep | Prijs | Wielen | Banden | Stuur | Stuurpen | Zadel |
---|---|---|---|---|---|---|
R7020 | € 3.298,00 | DT Swiss P1800 | Yaw Power | Incl. frameset | Incl. frameset | Selle Italia X1 |
Ultegra 8020 | € 3.738,00 | DT Swiss P1800 | Yaw Power | Incl. frameset | Incl. frameset | Selle Italia X1 |
Ultegra DI2 8070 | € 4.728,00 | DT Swiss P1800 | Yaw Power | Incl. frameset | Incl. frameset | Selle Italia X1 |
Dura Ace 9120 | € 4.948,00 | DT Swiss P1800 | Yaw Power | Incl. frameset | Incl. frameset | Selle Italia X1 |
Dura Ace DI2 9170 | € 6.378,00 | DT Swiss P1800 | Yaw Power | Incl. frameset | Incl. frameset | Selle Italia X1 |
Voor meer opties op vlak van montage (DT Swiss, Fi’zi:k, Prologo, Vision, FSA), neem hier contact op en samen stellen we uw droomfiets samen!
€ 1.993,00
1,14 kg
De Kamm-tail vorm is een uitvinding van de Duits natuurkundige Wunibald Kamm en is een concept uit de aerodynamica dat vooral in de auto-industrie toegepast wordt. Merken als Aston Martin en Ferrari gebruikten de uitvinding al ter verbetering van de prestaties van hun wagens. Dit was dan ook de basis bij het ontwerpen van de Chaos DSQ, waar snelheid het ultieme doel was.
Om de luchtweerstand verder te verlagen is de staande achtervork zo dun mogelijk geconstrueerd, werd de zadelklem ingebouwd om de aerodynamische zadelpen vast te zetten en het druppelvormige stuur afgewerkt met een luchtgeleidende cockpit.
Dankzij de gloednieuwe fully integrated cockpit, zijn nu alle kabels weggewerkt. Daarnaast kan u vanaf 2020 opteren voor een ultra-aerodynamisch stuur.
*Dit testverslag dateert van voor de voorgaande Choas DSQ (zonder fully integrated cockpit en zonder extra aerodynamisch stuur).
De oversized onderbuis verzekert een hoog rendement en stevigheid terwijl de zitbuis en schuine buis een inkeping kregen die de luchtovergang tussen het frame en de wielen soepeler laat verlopen.
De korte achtervork en wielbasis maken de Chaos DSQ tot slot een waar competitiemonster dat klaar is om de concurrentie in complete chaos achter te laten. De flat-mount schijfremmen helpen je dit beest tot stilstand te krijgen.
Maar, krijg jij hem getemd?
De Chaos DSQ frameset is inclusief aerodynamische zadelpen, druppelvormig stuur, fully integrated cockpit, balhoofdstel, voorvork en dit alles afgewerkt in een standaard Prorace-lakking.
Ultra-aerodynamisch stuur beschikbaar voor €299 suppl.
De Kamm-tail vorm is een uitvinding van de Duits natuurkundige Wunibald Kamm en is een concept uit de aerodynamica dat vooral in de auto-industrie toegepast wordt. Merken als Aston Martin en Ferrari gebruikten de uitvinding al ter verbetering van de prestaties van hun wagens. Dit was dan ook de basis bij het ontwerpen van de Chaos DSQ, waar snelheid het ultieme doel was.
Om de luchtweerstand verder te verlagen is de staande achtervork zo dun mogelijk geconstrueerd, werd de zadelklem ingebouwd om de aerodynamische zadelpen vast te zetten en het druppelvormige stuur afgewerkt met een luchtgeleidende cockpit.
Dankzij de gloednieuwe fully integrated cockpit, zijn nu alle kabels weggewerkt. Daarnaast kan u vanaf 2020 opteren voor een ultra-aerodynamisch stuur.
* Dit testverslag dateert van voor de voorgaande Choas DSQ (zonder fully integrated cockpit en zonder extra aerodynamisch stuur).
De oversized onderbuis verzekert een hoog rendement en stevigheid terwijl de zitbuis en schuine buis een inkeping kregen die de luchtovergang tussen het frame en de wielen soepeler laat verlopen.
De korte achtervork en wielbasis maken de Chaos DSQ tot slot een waar competitiemonster dat klaar is om de competitie in complete chaos achter te laten. De flat-mount schijfremmen helpen je dit beest tot stilstand te krijgen.
Maar, krijg jij hem getemd?
De Chaos DSQ frameset is inclusief aerodynamische zadelpen, druppelvormig stuur, fully integrated cockpit, balhoofdstel, voorvork en dit alles afgewerkt in een standaard Prorace-lakking.
Ultra-aerodynamisch stuur beschikbaar voor €299 suppl.
Size | S | O | SC | HS | HC | F | OT | WB | FC | RC | G | REACH | STACK |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
XS | 467 | 515 | 75º | 105 | 72º | 368 | 45 | 968 | 573 | 405 | 69 | 380 | 506 |
S | 487 | 536 | 74º | 120 | 73º | 368 | 45 | 970 | 575 | 405 | 69 | 385 | 524 |
M | 507 | 547 | 73.5º | 140 | 73º | 368 | 45 | 975 | 580 | 405 | 69 | 386 | 543 |
L | 527 | 565 | 73.25º | 160 | 73.5º | 368 | 45 | 988 | 593 | 405 | 69 | 395 | 564 |
XL | 547 | 582 | 73º | 190 | 73.5º | 368 | 45 | 1002 | 607 | 405 | 69 | 401 | 593 |